دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت (bullet) ، یکی از انواع دوربین های امنیتی است که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی در مقایسه با سایر دوربین های امنیتی است.

امروزه در مراکز مختلفی به نصب دوربین های امنیتی اقدام می شود. دوربین های مدار بسته ، با هدف کنترل و نظارت بر بخش های مختلف یک مکانی خاص نصب می شوند. تنوع دوربین های مدار بسته بسیار زیاد است.

انواع دوربین مدار بسته شامل دوربین دام ، دوربین بولت ، دوربین باکس ، دوربین چشم ماهی ، دوربین اسپیددام و … می باشند. در این مقاله با یکی از برترین انواع دوربین های مدار بسته ، آشنا می شویم.

مزایای دوربین بولت چیست ؟

استفاده از دوربین بولت ، مزایایی را به همراه دارد.

  • کارایی این دوربین ها بیشتر از سایر دوربین های مدار بسته است. همچنین این دوربین ها دارای تنوع زیادی هستند و در مدل های مختلفی ساخته می شوند.
  • انعطاف پذیری این دوربین بالا است. به آسانی می توان زاویه دید دوربین را تغییر داد. امکان جابه جایی دوربین پس از نصب وجود دارد.
  • مقاومت بالای این دوربین ، آن را برای نصب در فضای باز مناسب کرده است.
  • نمایان بودن دوربین های بولت ، بسیاری از سارقین را از سرقت و ایجاد مزاحمت منصرف می کند.
  • میزان بازتاب نور داخل فیلم های گرفته شده توسط دوربین بولت ، بسیار کم است.

مزایای دوربین مداربسته بولت (bullet)

دوربین مدار بسته بولت پادمکس و دوربین مداربسته بولت ویوتک دو مورد از برترین برندهای دوربین مدار بسته در بازار ایران هستند. شما می توانید با خرید دوربین از برندهای پادمکس و ویوتک ، از کیفیت کالا مطمئن باشید.

معایب دوربین بولت چیست ؟

  • امکان نصب دوربین بولت در نزدیکی آینه و سایر سطوح بازتابنده وجود ندارد.
  • دوربین بولت نمی تواند به صورت اتومات بچرخد و تنها راه چرخش آن ، استفاده از دست است.
  • امکان هک کردن دوربین های بولت وجود دارد.

کاربردهای دوربین بولت

مقاومت بالای دوربین ها بولت در برابر گردو غبار و آب و … سبب شده است که در تمامی محیط ها بتوان از آن استفاده نمود. البته این دوربین در برابر آب مقاوم است ، اما به طور صد درصدی ضد آب نیست.

نمایشگاه های اتومبیل ، فضای داخلی و بیرونی ادارات ، فضای داخلی و محوطه کارخانه ها ، فضای سبز ، رستوران ها ، فروشگاه ها ، فضای بیرونی ساختمان ها ، پارکینگ ها و … از جمله مکان هایی هستند که از دوربین بولت استفاده می کنند.

زاویه دید دوربین بولت

زاویه دید دوربین با توجه به لنز موجود در آن ، تعیین می شود. هر اندازه که فاصله کانونی دوربین کوچکتر باشد ، زاویه دید بیشتر خواهد بود. در نتیجه محدوده بیشتری ، ثبت می شود. لنزهای ثابت در اندازه های 3.6 ، 6 و 12 میلی متر وجود دارند. لنزهای وریفوکال در اندازه های 3 الی 6 و 2.8 الی 12 میلی متر وجود دارند. قابلیت زوم کردن در دوربین های دارای لنزهای وریفوکال ، وجود دارد.

ممکن است مشخصات ذکر شده برای دوربین هایی با برندهای مختلف ، متفاوت باشد. برای مثال زاویه دید دوربین مدار بسته ویوتک مدل IB9387-HTA ، 100 درجه می باشد.

قابلیت دید در شب دوربین بولت

این دوربین ، بهترین دید در شب را دارد. دوربین بولت قادر است در مکان های تاریک ، تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. تاریکی و کمبود نور هرگز اختلالی در ثبت تصاویر باکیفیت توسط این دوربین ایجاد نمی کند. در برخی از مدل های این دوربین از امواج IR استفاده شده است. به منظور افزایش سطح کیفیت تصاویر در شب ، امکان استفاده از فناوری مادون قرمز EXIR وجود دارد.

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته بولت

مسلماً هر اندازه کیفیت تصاویر این دوربین بهتر باشد ، رزولوشن تصویر بهتر است و جزئیات بهتر به تصویر کشیده می شوند. معمولاً دوربین های بولت در کیفیت تصویری یک الی دوازده مگاپیکسل طراحی و تولید می شوند. اگر کیفیت تصاویر دوربین برای شما مهم است باید دوربین هایی با کیفیت حدود 12 مگاپیکسل را خریداری کنید.

کیفیت تصویر دوربین بولتشرایط نصب دوربین بولت

محل نصب این نوع دوربین ، برروی سقف یا فضای بیرونی دیوارها است. نحوه قرارگیری دوربین بولت همانند لوله اسلحه در یک سمت و سوی مشخص است. در میان انواع دوربین های مدار بسته ، دوربین بولت به آسان ترین شیوه نصب می شود. زیرا این دوربین دارای پایه ای است که کار نصب آن را راحت می کند.

مراحل نصب دوربین شامل جایگذاری کارت حافظه داخل درپوش ، نصب براکت پایه بر روی محل موردنظر ، نصب سیستم اتصال به زمین بر روی پایه ، سیم کشی ها ، قرار دادن پایه روی براکت ، تنظیم زاویه دید دوربین ، برداشتن برچسب محافظ از شیشه مقابل دوربین می باشد که حتماً بایستی توسط نصاب متخصص انجام شود.

گستره قیمتی دوربین بولت

شرکت امن آفرین زیگورات ، ارائه کننده انواع دوربین های مدار بسته پیشرفته با بهترین ویژگی ها و مناسب ترین قیمت ها است. قیمت دوربین بولت بر اساس برند دوربین ، مدل دوربین ، قابلیت ها و … متفاوت است. با خرید دوربین مدار بسته موردنظر خود از شرکت امن آفرین زیگورات ، دست واسطه ها را کوتاه کرده و این محصولات را با قیمت مناسب خریداری می کنید.

شما می توانید برای خرید انواع دوربین مدار بسته ویوتک و انواع دوربین مدار بسته پادمکس با قیمت مناسب ، با این مجموعه تماس حاصل کنید. شرکت امن آفرین زیگورات ، نماینده انحصاری دوربین های قدرتمند ویوتک و سازنده دوربین های مدار بسته پادمکس می باشد. لذا این محصولات را با قیمت مناسبی به مشتریان گرامی ارائه می کند.

قیمت و خرید دوربین مداربسته بولتنکات مهم هنگام خرید دوربین بولت

در زمان خرید دوربین بولت باید به کیفیت تصویری دوربین ، قابلیت دید دوربین در شب ، زاویه دید دوربین ، مقاومت دوربین در برابر آب ، وجود قابلیت ارتقاء به لنزهای بزرگتر ، قابلیت جابه جایی و تغییر زاویه دید دوربین و … توجه داشته باشید.

با خرید دوربین مدار بسته از شرکت های معتبر همانند شرکت امن آفرین زیگورات از اصل بودن محصولات اطمینان حاصل کنید. زیرا ممکن است برخی از فروشندگان اقدام به فروش دوربین های مدار بسته فیک و تقلبی کنند. امنیت را با دوربین های عرضه شده از سوی شرکت امن آفرین زیگورات به خانه یا محل کسب و کار خود بیاورید.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دوربین مداربسته، برای مشاوره رایگان با متخصصان  امن آفرین زیگورات با شماره 02188196916 تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *