درباره برند ویوتک (Vivotek)

برند ویوتک (Vivotek) یک شرکت تولیدکننده دوربین‌های مداربسته است. این برند در کشور تایوان مستقر است. شرکت Vivotek در سال 2000 تأسیس شد و در طول سال‌ها به یکی از برندهای پیشرو و معروف در صنعت دوربین‌های مداربسته تبدیل شده است.

ویوتک  تلاش می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و کیفیت بالا، محصولاتی را ارائه دهد که توانایی ضبط و نظارت بر فضای مورد نظر را به صورت بهینه داشته باشد. گفتنی است که این شرکت به طراحی و اجرای محصولات با کیفیت و تولید دوربین‌های مداربسته با رزولوشن بالا و قابلیت‌های پیشرفته مانند تشخیص حرکت و تشخیص چهره شهرت دارد.

صادرات دوربین مداربسته ویوتک

از زمان تأسیس، برند ویوتک  به سرعت به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت دوربین‌های مداربسته تبدیل شد و امروزه محصولات آن به بیش از ۱۲۰ کشور در سراسر جهان صادر می‌شود. برند Vivotek  به عنوان یکی از نام‌های برجسته در زمینه فناوری و نوآوری در صنعت دوربین‌های مداربسته شناخته می‌شود.

دوربین‌های مداربسته ویوتک از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوین برای ضبط و نظارت بر فضای مورد نظر استفاده می‌کنند.

انواع دوربین مداربسته ویوتک

ویوتک دوربین‌های مداربسته متنوعی را تولید می‌کند که برای نیازهای مختلف مناسب هستند. به عنوان مثال دوربین‌های دام ویوتک ، دوربین‌های بولت ویوتک ، دوربین‌های اسپیددام ویوتک و دوربین‌های مخفی (IP Camera) جزو محصولات موجود در نمونه‌های ویوتک است.

نمایندگی رسمی برند ویوتک در ایران | امن آفرین زیگورات

همچنین، ویوتک به توسعه و بهبود نرم‌افزارهای مدیریت و کنترل دوربین‌ها نیز توجه دارد. این نرم‌افزارها، کاربردی هستند و امکاناتی از قبیل نمایش تصاویر زنده، ضبط و بازبینی تصاویر، پیکربندی و مدیریت دوربین‌ها را فراهم می‌کنند.

کاربرد دوربین مداربسته ویوتک

با توجه به کیفیت بالا، قابلیت‌های اطمینان برند ویوتک، محصولات آن در بسیاری از صنایع و اماکن نظیر اماکن‌های تجاری، منازل، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و صنعتی، خیابان جهت کنترل تردد، بانک و پاساژ، کارخانه ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمایندگی انحصاری ویوتک در ایران

شرکت امن آفرین زیگورات با بیش از 20 سال سابقه درخشان در فروش انواع دوربین مداربسته و ارائه خدمات پس از فروش و نصب، به عنوان نمایندگی برند ویوتک در ایران فعالیت می کند.

با خرید دوربین مدار بسته برند معتبر ویوتک از نمایندگی رسمی این برند در ایران، کیفیت و اصالت دوربین خریداری شده را تضمین کنید و با خیال راحت نسبت به کالای اورجینال، گارانتی و خدمات پس از فروش، در راستای اهداف خود قدم بردارید.

با آرزوی موفقیت و سربلندی