راهنمای تغییر رزولوشن دستگاه پادمکس از طریق وب

گاهی پیش می آید که با بالا بردن رزولوشن دستگاه، تصویر نمایشگر قطع می شود. دلیل این موضوع این است که نمایشگر یا کابل HDMI  شما از رزولوشن بالاتر پشتیبانی نمی کند، در این شرایط شما باید رزولوشن دستگاه ذخیره ساز را تغییر دهید و یا نمایشگر یا کابل تصویر را عوض کنید. اما در صورتی که تمایلی به تعویض تجهیزات ندارید و قصد دارید از تجهیزات موجود استفاده کنید، باید رزولوشن دستگاه را پایین تر بیاورید. اما از آنجایی که تصویر از منو و تنظیمات دستگاه ذخیره ساز بر روی نمایشگر نمایش داده نمی شود، باید از طریق وب به دستگاه متصل شده و تنظیمات مورد نظر را انجام دهید. برای انجام تغییر رزولوشن دستگاه پادمکس از طریق وب به روش زیر عمل کنید :

     1-ابتدا Internet Explorer را باز کرده و در قسمت آدرس، IP دستگاه را وارد کنید و کلید Enter را بزنید.

تغییر رزولوشن دوربین مداربسته پادمکس

     2-پس از باز شدن صفحه لاگین، نام کاربری و رمز عبور دستگاه را وارد کنید و روی Login کلیک کنید.

تغییر رزولوشن

     2-پس از ورود به صفحه دستگاه، روی گزینه Setup کلیک کنید.

تغییر رزولوشن

     4-سپس گزینه System و در نهایت روی گزینه Display کلیک کنید، مقابل گزینه Resolution روی دراپ باکس کلیک کنید و رزولوشن پایین تری را انتخاب کنید. تنظیمات را ذخیره کنید و صبر کنید تا دستگاه ریبوت شود. پس از ریبوت تصویر دستگاه در نمایشگر دیده خواهد شد.

تغییر رزولوشن در دوربین های برند پادمکس

اگر پس از انجام تغییر رزولوشن دستگاه و بالا آمدن دستگاه، باز هم تصویر نداشتید می بایست رزولوشن را به مقدار پایین تر تغییر دهید. اگر با پایین ترین رزولوشن هم تصویر نداشتید، ممکن است ایراد از کابل یا نمایشگر شما و یا خروجی دستگاه شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *