تکنولوژی WizMind در دوربین های پادمکس

در حال حاضر عکس العمل سریع و هوشمندانه در برابر خطرات و راهکارهای یکپارچه امنیتی انسان محور مانند تشخیص چهره، حفظ حریم خصوصی افراد، شمارش افراد در حین ورود و خروج، متادیتا و … وجود دارد که این موارد در سیستمهای نظارت تصویری اهمیت بسیاری دارند. پیدایش و استفاده از WizMind با هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری عمیق برای همین موارد طراحی شده اند.
به جهت اهمیت داده های انسان محور برای آنالیز و تحلیل بیزینس ها، جستجوها با هوش مصنوعی دقیق تر و کارآمدتری برای یافتن اهداف زیر ارائه می شود:

تشخیص چهره افراد‌:

تشخیص چهره دوربینهای PADMAX مشخصات تصویر چهره گرفته شده را استخراج کرده و آن را با اطلاعات موجود در پایگاه داده تصویر چهره مقایسه می کند تا هویت شخص را تشخیص دهد. این ویژگی مانند آلارم Blocklist، تشخیص VIP، زنگ خطر غریبه، جستجوی هوش مصنوعی، ردیابی چهره، آمار و غیره را برای بهبود تجربه کاربر فراهم می کند.

حفاظت از حریم خصوصی افراد‌:

راه حل حفاظت از حریم خصوصی، از طریق دوربین شبکه مجهز به الگوریتم یادگیری عمیق، می تواند به صورت موثری صورت انسان یا بدن انسان را در نظارت بر تصویر شناسایی کند و به منظور محافظت از حریم خصوصی آنها، ماسک را روی اهداف قرار دهد. در صورت بروز حوادث یا سایر نیازهای امنیتی، سرپرست مجاز می تواند فیلم اصلی را برای بررسی بیشتر بازیابی کند.

متادیتا ویدئویی:

متادیتا داده هایی است که اطلاعات مربوط به داده های دیگر را فراهم می کند. متادیتا اهداف مختلفی دارد که به کاربران کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز را بسیار سریع پیدا کنند. فناوری متادیتا ویدیویی پادمکس با الگوریتم یادگیری عمیق مبتنی بر نظارت تصویری می تواند تصاویر انسان، وسیله نقلیه و وسایل نقلیه غیر موتوری را ردیابی، رهگیری و ضبط کند. این فناوری بهترین تصاویر را انتخاب می کند و ویژگی های اهداف را استخراج می کند تا بلافاصله بتواند آنها را پیدا کند.

شمارش افراد:

برای تجزیه و تحلیل کسب و کارها قابلیت شمارش افراد در مکان های شلوغ بسیار کاربردی می باشد. این آمار با 98 درصد دقت شمارش ارائه می شود.

نقشه حرارتی یا Heat Map:

با استفاده از فناوری یادگیری عمیق (AI) ، عملکرد جدید نقشه حرارتی پادمکس دو نوع نمودار نقشه حرارتی را براساس تعداد افراد و نیز متوسط زمان تردد نشان می دهد. این ویژگی که به طور گسترده در فروشگاههای خرده فروشی مورد استفاده قرار می گیرد ، صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا به راحتی ترجیحات مشتریان را تجزیه و تحلیل کنند.

آنالیزهای استریو سه بعدی:

به منظور تشخیص رفتار افراد و تمرکز بر مکانی که جلب توجه می کنند، این قابلیت بسیار مناسب می باشد که شامل آنالیزهای تداخل سایه و پس زمینه ، تقسیم بندی اشیا، به همراه محاسبه فاصله ، ارتفاع ، عمق ، و موقعیت یابی هدف ردیابی شده و برآورد حرکات سه بعدی می باشد.

امنیت در محیط های وسیع:

در محیط های وسیع وجود تصاویر پانوراما با جزییات بالا بسیار نیاز می باشد. ویژگی هایی مانند چگالی جمعیت، نقشه AR و ردیابی هوشمند از جمله موارد کلیدی در محیطهای Panoramic می باشد.

ردیابی هوشمند یا Smart Tracking‌:

سیستم ردیابی هوشمند با دقت بالای 90 درصد یک راهکار عالی برای ردیابی سوژه می باشد. ردیابی هوشمند اقدامات Pan / Tilt / زوم دوربین را برای ردیابی خودکار انسان یا وسایل نقلیه در حرکت و نگه داشتن هدف در صحنه کنترل می کند. عمل پیگیری را می توان به صورت دستی یا خودکار با قوانین از پیش تعیین شده آغاز کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *