تکنولوژیهای Low-Light دوربینهای PADMAX

دوربینهای تحت شبکه PADMAX دارای فناوریهای مختلفی هستند که می توانند برای دید در شب و محیطهای با نور بسیار کم تصاویر بسیار با کیفیت و رنگی ارائه دهند. این فناوریها از Starlight شروع می شود آنچنانکه فناوریهای امروزیNight Color را شامل می شود. در مقایسه با دوربینهای نظارت تصویری قدیمی دوربینهای استارلایت پادمکس دارای حساسیت بالای نور برای ارائه دید وسیع تر در محیط کم نور هستند. دوربینهای استارلایت قابلیت ارائه تصاویر واضح با جزئیات زیاد و فوق العاده بالا را دارند که از رزولوشن 1080 تا 4K را پشتیبانی میکند.
دوربینهای استارلایت در کل هفته و تمام طول شبانه روز نظارتی دقیق از اماکن عمومی مانند پارکینگ ،خیابان ، محوطه ی دانشگاه ، فروشگاه و غیره را تضمین میکند. علاوه بر این موارد، تولید تصاویری رنگی در شب امکان جمع آوری شواهد و مدارکی معتبر در خصوص تردد افراد، ثبت مشخصات خودرو و هر رویداد دیگری را فراهم میکند.

فناوری Starlight

فناوری Starlight دوربین های پادمکس از ویژگی هایی برای تهیه تصاویر واضح در محیط های تاریک استفاده می کند. هر دوربین PADMAX بر اساس یک فیلتر برش IR (ICR) به گونه‌ای طراحی شده است که وقتی دوربین تشخیص دهد که نور کافی برای تولید تصاویر رنگی مناسب وجود ندارد ، به حالت شب (سیاه و سفید) تغییر می دهد. بنابراین ، هنگامی که حالت شب انتخاب می شود ، فیلتر برش IR دسترسی مادون قرمز و همچنین روشنایی قابل مشاهده برای رسیدن به سنسور تصویر را ایجاد می کند.

فناوری Basic Starlight

فناوری Basic Starlight دوربین های PADMAX عملکردی کم نور و ارزان قیمت را برای محیطهایی با حداقل روشنایی 0.008 تا 0.009 لوکس فراهم می کند. این مدل دوربینها برای مناطق نسبتاً تاریک که برخی از نورپردازی های محیطی (مانند چراغ های خیابانی) یا پارکینگ های اتومبیل و استادیوم ها وجود دارد، ایده آل است.

فناوری Enhanced starlight

فناوری Enhanced starlight دوربین های پادمکس در شرایط نزدیک به تاریکی تصاویر واضحی را ایجاد می کند. با حداقل نور بین 0.005 لوکس تا 0.007 لوکس، کیفیت تصویر برداری بهبود می یابد و جزئیات بیشتر رنگی ثبت می شوند. دوربین های دارای این فناوری برای مکان هایی با نور کم مناسب هستند.

فناوری +Starlight

فناوری Enhanced starlight دوربین های پادمکس در شرایط نزدیک به تاریکی تصاویر واضحی را ایجاد می کند. با حداقل نور بین 0.005 لوکس تا 0.007 لوکس، کیفیت تصویر برداری بهبود می یابد و جزئیات بیشتر رنگی ثبت می شوند. دوربین های دارای این فناوری برای مکان هایی با نور کم مناسب هستند.

نور رنگی Night Color/Full Color

نور رنگی Night Color/Full Color فناوری دیگر دوربین های پادمکس می باشد که از آنچه در دوربین های Starlight استفاده می شود متفاوت است. در این فناوری با استفاده از یک سنسور با کارایی بالا و ISP و یک لنز دیافراگم بزرگ ، برای تولید تصاویر با وضوح و شفاف در محیط های کم نور استفاده می شود. این فناوری حساس به نور اجازه می دهد تا تصویر در کل ساعات شبانه روز در حالت رنگی باقی بماند. دوربین های Night Color PADMAX از یک فیلتر IR Cut استفاده نمی کنند که نتیجه آن تصویری می شود که بدون تغییر رنگ به سیاه و سفید همواره به صورت رنگی 24/7 باقی می ماند. Night Color همچنین از لنزهای آکروماتیک استفاده می کند که ترکیبی از قطعات شیشه ای مقعر و محدب که طول موج های مختلف نور را در یک صفحه واحد متمرکز می کند می باشد.

تکنولوژی Dual Illumination

با استفاده از این تکنولوژی هنگامیکه حرکتی در تصویر تشخیص داده شود نور warm light روشن می شود و اتفاقات کلیدی بر اساس تصویر رنگی ذخیره و مانیتور می شوند و هنگامیکه سوژه از محدوده مانیتورینگ دوربین خارج شد آنگاه warm light خاموش می شود و نور IR روشن می شود که این موضوع باعث کاهش آلودگی نوری در شب می شود.

هدف خارج از محدوده مانیتورینگ

هدف توسط دوربین تشخیص داده می شود

هدف از محدوده دوربین خارج می شود

IR Mode

Warm Light Mode

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *